fredag 29 april 2011

Isbjörn


Jag har virkat en isbjörn som Astrid ska ge bort i födelsedagspresent till sin bästa kompis. Det är förövrigt ett bra tips till familjer som känner sig för fattiga för att köpa alla dessa kalaspresenter som det blir när barnen blivit sådär sju, åtta år. Den var lätt att göra och blev jättefin. För en tid sedan fick jag boken Välkommen till virkligheten av min man. Den är otroligt fin och innehåller mängder av små söta lättvirkade figurer. Mönstret till isbjörnen har jag fått från min svägerska och hon har rivit ut det från en tidning så det vet jag inte riktigt var man får tag i, Det är dock samma person som gjort boken Välkommen till virkliheten som ligger bakom isbjörnsmönstret. Hon heter Annika och hennes blogg hittar du här: Virkverket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar